Στον Κηφισό, για το μποτιλιάρισμα, η κυβέρνηση ανακοινώνει ότι θα παρέμβει, έξι μέρες πριν τις εκλογές. Η Περιφέρεια, που είναι δουλειά της, τέσσερα χρόνια δεν κάνει τίποτα.
Πάνε με προχειρότητες να σώσουν τα προσχήματα και τον εκλεκτό τους κ. Χαρδαλιά, που δεν λέει κουβέντα.
Τον άφωνο κ. Χαρδαλιά, υποκαθιστούν υπουργοί για το κυκλοφοριακό, υπουργοί για τα αντιπλημμυρικά, υπουργοί για την ασφάλεια και την προστασία των πολιτών.
Τώρα θυμήθηκαν τον Κηφισό που μποτιλιάρει.
Τώρα τον Κηφισό που μπορεί να μας πνίξει.
Τώρα τον Καλατράβα, τις σκουριασμένες στέγες, γέφυρες.
Ποιος ήταν όμως Περιφερειάρχης, με ποιο κόμμα είχε ταυτισθεί και ποια κυβέρνηση τον έλεγχε τέσσερα χρόνια;
Εχουμε αναδείξει όλα τα παραπάνω προβλήματα, εδώ και μήνες. Δεν δέχονται διάλογο, προσπαθούν να γίνουν οι εκλογές στα βουβά και κρύβονται κανονικά.
Ομως τα γεγονότα είναι αμείλικτα: Πριν λίγο καιρό οι πλημμύρες, χθες ο Καλατράβα, κάθε μέρα ο Κηφισός. Η Περιφέρεια ανύπαρκτη, η κυβέρνηση αντιδρά σπασμωδικά, και οι κίνδυνοι από τις αμέλειες άμεσοι!
Με κυβερνητικά ανδρείκελα, περιφερειάρχες του Καλατράβα, δεν θα προχωρήσει τίποτα. Και στην πρώτη καταστροφή, θα χορτάσουμε «συγγνώμες» και αλληλοκατηγορίες. Το είδαμε από τα Τέμπη, τις πυρκαγιές, μέχρι τη Θεσσαλία.
Η Περιφέρεια δεν είναι ούτε συμπολίτευση ούτε αντιπολίτευση.
Είναι ανεξάρτητη Διοίκηση, για να κάνει τη δουλειά.
Για να ελέγχουμε εμείς την κυβέρνηση, όπου καθυστερεί, κι εκείνη εμάς όπου ολιγωρούμε. Κι οι δύο μαζί να συνεργαστούμε για τους πολίτες, τις υποδομές, την καθημερινότητα τους.
Στον Κηφισό, συγκεκριμένα, απαιτούνται άμεσες παρεμβάσεις εκεί που οι τέσσερις λωρίδες γίνονται τρεις, επιτάχυνση του δρόμου Σχιστού-Υλίκης-Θήβας που θα ανακουφίσει τον Κηφισό από τη βαριά κυκλοφορία, καθώς και η εκπόνηση μιας σοβαρής κυκλοφοριακής μελέτης για πιο μεγάλες αλλαγές και έργα.
Η αντιμετώπιση και επίλυση του χρόνιου προβλήματος του κυκλοφοριακού στην Αττική απαιτεί βούληση, τεχνογνωσία και σχεδιασμό.
Ο «Αττικός Κύκλος Συνεργασίας και Εμπιστοσύνης» έχει ήδη καταθέσει στο πρόγραμμά του, ολοκληρωμένη πρόταση 7 σημείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος:
1. Εφαρμογή της Μελέτης για τον Κηφισό, έργα διάνοιξης σε έξι σημεία και πλατφόρμες απομάκρυνσης οχημάτων.
2. Ψηφιακός συντονισμός σηματοδοτών σε πραγματικό χρόνο.
3. Μεταφορά των ΚΤΕΛ σε νέο σταθμό.
4. Πάρκινγκ μεταφορών στα Νέα Λιόσια.
5. Ολοκλήρωση έργων ηλεκτροφωτισμού και οδικής ασφάλειας.
6. Συντήρηση 108 γεφυρών.
7. Κυκλοφοριακές μελέτες για Μεσογείων, Κατεχάκη, Παραλιακή.