Παντελής Καμάς – « ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ»: Κύριε Βρεττάκο στις πόσες Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων, θα ΠΑΨΟΥΜΕ να στηλώνουμε τα πόδια»;

264
Ανακοίνωση με την οποία σχολιάζει και θέτει ερωτήματα ως προς την τοποθέτηση του Δημάρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας στη πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, εξέδωσε η Δημοτική παράταξη « ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ»
Στην ανακοίνωσή της, τονίζει μεταξύ άλλων:
“Σε ό, τι αφορά την Συνεδρίαση  του Περιφερειακού Συμβουλίου που έγινε στην πόλη μας, στις 1/03/2024, αναδείξαμε ότι η τοποθέτηση του Δημάρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας, παρέκκλινε σε συγκεκριμένα σημεία ομόφωνων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας.
Συγκεκριμένα. Αποτελεί ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας, ότι δεν δεχόμαστε καμία Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων στο Σχιστό. Η φράση του κυρίου Δημάρχου ότι « οι άνθρωποι της πόλης μας θα στηλώνουν τα πόδια όσο στο Σχεδιασμό Διαχείρισης Απορριμμάτων υπάρχουν μόνο οι λέξεις Φυλή και Σχιστό», για το Συνδυασμό μας σημαίνει υπαναχώρηση από ό,τι ομόφωνα έχουμε συμφωνήσει. Για αυτό ο Επικεφαλής του Συνδυασμού μας αναρρωτήθηκε « Στις Πόσες Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων θα πάψουμε να στηλώνουμε τα πόδια»;
Δεν έγινε καμία Αναφορά στην λειτουργία του Νεκροταφείου της Ανάστασης και στο γεγονός ότι ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας, είναι ο μόνος Δήμος Πανελλαδικά, από τους Αστικούς Μεγάλους Δήμους, που φιλοξενεί δύο Νεκροταφεία εντός των ορίων του.
Η μόνη αναφορά στο Σχιστό αφορούσε τη φράση για το ότι οι άνθρωποι θα στηλώνουν τα πόδια, και το κυκλοφοριακό τράφικ, ενώ δεν έγινε καμία αναφορά, στο θαμμένο φωσφογύψο, στους Σταθμούς Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων και στις παράνομες χωματερές που υπάρχουν στο Σχιστό, το οποίο είναι η πίσω Αυλή της Αττικής.
Τέλος μας έκανε ιδιαίτερη αίσθηση η αναφορά, ότι όλες οι παραλιμένειες πόλεις στην Ευρώπη ζούνε από το Λιμάνι . Αν και η αναφορά είναι ορθή ως παρατήρηση, επισημαίνουμε ότι αν η πόλη δεν αποκτήσει δικό της αναπτυξιακό σχέδιο, και ταυτότητα, που να χρηματοδοτηθεί από το Λιμάνι, και αν δεν μπούνε όρια στην επέκταση της Cosco, τότε κινδυνεύει να γίνει ένα παρακολούθημα του Λιμανιού και της Λειτουργίας του. Αν συμβεί αυτό, τότε εταιρείες όπως η Oil One, θα μείνουν άνευ όρων και ορίων στην πόλη. Η λογική παίρνουμε χρήματα, από το Λιμάνι, αν δεν συνοδεύεται με ένα σχέδιο για το τι θα κάνουμε τα χρήματα, κοινά συμφωνημένο, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη”.