Ελαφρύ ΜΕΤΡΟ είχε κερδηθεί και χάθηκε… ίσως οριστικά για το Κερατσίνι – Νίκος Κουρέτας Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. : “Η μελέτη για μελλοντική επέκταση του ΜΕΤΡΟ στο Κερατσίνι, δεν είναι σε στάδιο ολοκλήρωσης”

163

Ελαφρύ ΜΕΤΡΟ είχε κερδηθεί και χάθηκε… ίσως οριστικά για το Κερατσίνι.

Αίολη παραμένει η πρόταση της Δημοτικής αρχής του Χρήστου Βρεττάκου, για νέο σχεδιασμό της γραμμής ΜΕΤΡΟ και επέκτασή του, προς Κερατσίνι και Πέραμα.
Δυστυχώς, μία ακόμη δήλωση του Διευθύνοντα Συμβούλου της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. κυρίου Νίκου Κουρέτα, αυτή τη φορά στο Κανάλι Ένα 90.4 και την εκπομπή «Πρωινό Soundtrack» των Βελίκα Καραβάλτσιου και Γιώργου Σαραντάκου, αναδεικνύει την πραγματικότητα.
Ο κύριος Κουρέτας σχολίασε πως τη δεδομένη στιγμή, «η μελέτη δεν είναι σε στάδιο ολοκλήρωσης». Επομένως παρότι παραμένει για το απώτερο μέλλον, ένα ανοιχτό παράθυρο για μελλοντική επέκταση του Μετρό σε περισσότερες περιοχές του Πειραιά, όπως το Κερατσίνι, ουσιαστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας επιβεβαιώνει πως ΔΕΝ υπάρχει καν σχετική μελέτη προς αυτή την κατεύθυνση…
Αλλωστε όπως δήλωσε στην εκπομπή ο κύριος Κουρέτας “τα μελλοντικά σχέδια της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. περιλαμβάνουν σταθμούς σε Πετρούπολη, Ίλιον, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αλλά και στις Αχαρνές”.
Οσο για κονδύλια για το…Κερατσίνι, θα ήταν μάλλον ανέκδοτο η συζήτηση ως προς την εξασφάλισή τους, αφού μιλάμε για έργο που δεν… διαθέτει καν μελέτη.
Ισως έχει φθάσει η χρονική στιγμή να αποδεχθεί ο κύριος Βρεττάκος, πως το ελαφρύ ΜΕΤΡΟ των επτά υπόγειων σταθμών που είχε κερδίσει για την πόλη, ο προκάτοχός του Λουκάς Τζανής, είναι η μόνη λύση.
Θα ήταν άλλωστε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ήδη από το 2022, με βάση τη συμφωνία Δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας και της Αττικό Μετρό το 2012. Μία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, στην οποία αντιστρατεύθηκε κατ΄επανάληψη η δημοτική αρχή του κυρίου Βρεττάκου, χωρίς δυστυχώς να διαθέτει εναλλακτική πρόταση, σχέδιο και προοπτική.