Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) είναι, εδώ και δύο δεκαετίες, ένας από τους πιο αξιόπιστους, φιλικούς και αποτελεσματικούς θεσμούς στην αντίληψη των πολιτών.
Παρέχουν διοικητικές πληροφορίες και διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις πολιτών, από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης. Σήμερα τα ΚΕΠ διεκπεραιώνουν 1057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης ενώ παρέχουν δυνατότητα εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία, βιντεοκλίση (my kep live), και ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr.
Με γνώμονα τα παραπάνω και στοχεύοντας σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους πολίτες, ιδιαίτερα προς ηλικιωμένους, άτομα με ειδικές ανάγκες, πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες, ο Δήμος ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.
Η χρηματοδότηση του έργου, που ανήλθε στο ποσό των 163.087,28 ευρώ, περιέλαβε την πλήρη ανακαίνιση των ΚΕΠ του Δήμου, βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών, αλλά και την αντικατάσταση του υλικοτεχνικού τους εξοπλισμού.
Ολες οι εργασίες και οι προμήθειες εκτελέστηκαν με γρήγορους ρυθμούς και πλέον τα ΚΕΠ του Δήμου στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα, συνεχίζουν να παρέχουν υπηρεσίες προς τους πολίτες ανταποκρινόμενα στον ρόλο τους και στις ανάγκες της κοινωνίας.